نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از طراحان امروزه در باره ی نرم افزار Adobe Edge Animate در طراحی سایت اطلاع کافی ای ندارند. با استفاده از Adobe Edge Animate در طراحی سایت می توان در زمان برای طراحی عناصر متحرک در سایت بسیار صرفه جویی کرد.

نرم افزار Adobe Edge Animate در طراحی سایت چیست و چه کاربردی دارد ؟

با استفاده از Adobe Edge Animate در طراحی سایت می توان بدون استفاده از هیچگونه کدنویسی صفحاتی را که دارای عناصر تصویری به ویژه عناصری که به متحرک سازی نیاز دارند را به راحتی طراحی کرد. این برنامه که محصولی از شرکت Adobe است امروزه در طراحی سایت بسیار استفاده می شود و روند رویکرد به آن رو به رشد می باشد.

با استفاده از Adobe Edge Animate در طراحی سایت می توان عناصر متحرک و انیمیشنی را در صفحات وب حتی با صدا و به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی کرد. استفاده از Adobe Edge Animate در طراحی سایت باعث می شود تا به جای به کار گیری از فرمت فلش، بتوان جلوه های متحرک سازی را به راحتی طراحی کرد و در آخر آن را به صورت کدهای java Script، HTML5 و CSS دریافت کرد. این در حالی است که تمامی این کدهای تولید شده ریسپانسیو و آماده ی استفاده در سایت می باشند. همچنین همانطور که میدانید html5 امکان استفاده ی تصاویر متحرک حتی با صدا را بدون نیاز به افزونه های خاصی را دارد. با استفاده از نرم افزار Adobe Edge Animate در طراحی سایت اینگونه محتوای بر پایه ی HTML5 بسیار گسترده تر خواهد شد.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از Adobe Edge Animate در طراحی سایت سادگی آن و شباهت محیط آن با نرم افزارهایی مانند Photoshop و Muse می باشد. در واقع دلیل این تشابه بین این نرم افزارها سازندهی آنها می باشد. شرکت Adobe با استفاده از اینگونه نرم افزارها قصد دارد تا طراحی سایت را بدون نیاز به کدنویسی کاملا ممکن کند.

متن قبل: Adobe Muse در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: